fredag 10 december 2010

dåligt

dåligt av mig att låta de gå en månad mellan bloggningarna. men det finns varken tid eller ork att uppdatera bloggen. vi bor iaf i sala nu. i ett kaos. det målas, rivs golv, läggs nytt golv, river ut kök och ett nytt kök ska byggas. allt detta samtidigt som vi jobbar om varandra, ellen lär sig klättra och vi är förkylda. men det kommer bli bra, det finns det inga tvivel om.

ikväll väntas idolfinal med madde o pizza. egentligen gillar jag inte idol denna säsong och egentligen skulle jag ha varit på julfest med jobbet ikväll, men ibland blir det inte som man har tänkt sig.

bjuder på några bilder istället.










hejdå!

3 kommentarer:

  1. haha. gullunge och gullungar. skönt häng dom har i kylen. kram.

    SvaraRadera
  2. Hihi, rolig bild med kylskåpet!

    Längtar efter er. Jag kommer vid jul!

    SvaraRadera
  3. Mina härliga älsklingar.Hur såg allt ut innan Ellen och Alvar? Kram.

    SvaraRadera