torsdag 1 september 2011

handledare

ja. det är min nya titel och jag började idag. håkan som är min nya chef, ringde mig i torsdags förra veckan och frågade om jag var intresserad av en tjänst, på fredagen träffade jag min arbetskamrat lenita, i tisdags skrev jag papper och jag började idag. snabba ryck. men jag sa ju till jonas när jag sa upp mig att till 1 september lär jag väl fan ha nytt jobb och det var på håret, men jag fixade det. idag har jag fått mitt egna skrivbord med min egna dator och telefon. jag tror nog inte det är riktigt på ritkgit än. jag ska iaf arbeta på ett ställe som heter jobbcenter på sala kommun. i stora drag ska jag handleda arbetslösa människor mot jobb eller praktik. kommer nog bli jättebra! :)

men, det finns ett men. jag har fruktansvärd ångest för nu blev ellens dagar helt plötsligt ganska långa på dagis. idag när jag hämtade henne var hon helt slut. :( vi åkte hem och mös i soffan, tittade på lite igglepiggle, åt mat, badade och sen skulle ju skruttan gå och sova. åh. nu inser jag hur mycket jag kommer sakna henne. men vi ska försöka pyssla så hon får lite kortare dagar och vissa dagar ska jonas vara hemma med henne med. älskade unge!

ja. det var nog det. inatt kommer jag sova väldigt gott efter alla nya intryck, och människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar