tisdag 29 maj 2012

Sega dagar

Är inne på sluttampen på jobbet och det mesta har redan nu trappats ner och jag fördriver mycket tid med att vänta in den 21 juni. Då jobbar jag min sista dag och två dagar senare åker jag, min fina sambo och världens bästa unge till Turkiet på en veckas mys. Längtar! Dock kommer man ju inte gå hem och kunna slappna av i och med att jag, iaf i nuläget, inte har något nytt jobb. Stress! Inväntar svar från en intervju och var även på en annan idag. Jobbet idag vill jag ha, massor. Har dock ingen större förhoppning där.. Känns som om jag alltid kommer ha för lite erfarenhet för saker o ting..

Idag har vi även varit på Ellens första utvecklingssamtal. Ellen är enligt dagis en glad, rörlig och envis tjej som är nyfiken på allting och med en stor skopa humor! Det är vår tjej det! ;)

Nej. Nu ska jag sova och irritera mig lite mer över att både tvättmaskin och tummelhelvete gått sönder. Grattis till oss!

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar