torsdag 19 maj 2011

rus

jajamän. i tisdags sprang jag och fem fina flickor vårruset. jag har då aldrig sprungit 5 km innan så jag var mkt nöjd när jag steg över mållinjen på 33 min :) va grymma vi var! nu ska här springas i framtiden ;)
trodde även att jag skulle ha fruktansvärt ont som igår, men det var nästan bara höften som värkte. trodde även den skulle vara värre så de var ju positivt ändå.

torsdag idag och imorgon går jag på ännu en jobbhelg. fuck. hur kan tre veckor gå så fruktansvärt fort? men nu har jag bara denna helg och en till kvar, sen blir det aldrig mera jobba 52 timmar i sträck. nice. på tisdag ska jag även ut till kumla igen och träffa den eventuella arbetsgruppen som de ska sätta ihop. det dryga är ju att de inte kan säga nånting om när det skulle vara aktuellt med en tjänst osv.. beror på när klienterna ramlar in. jaja. kul o åka ut dit och se vilka som är aktuella iaf.

jag är så fruktansvärt trött på mitt hår just nu. det är ju i en sån hemskt växa-ut-period att jag nog inte kommer palla vänta tills de vuxit ut. och det blir ju inte bättre när ena sidan är kort och den andra lite längre.. det enda alternativet är ju upp i tofs och sen luggen i en hårnål. aptråkigt. jag vill ju låta de växa ut så de iaf är lika långt på båda sidorna.. eller så klipper jag de ungefär så som jag hade. åh. vilket jävla i-landsproblem. men nog så jobbigt.

nej. kolla vad vi ska trycka i oss till lunch kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar