torsdag 26 maj 2011

sjukt

allt som händer på min arbetsplats nu är sjukt. varken orkar eller vill beskriva det här men jag iaf nämna det för det påverkar nog mitt humör just nu. skönt är att jag slipper ha med dom och göra snart och det tråkiga är att lämna jobbarkompisar och klienter. även om klienterna inte alltid gör som man vill och önskar har ju varje person en bit av mitt hjärta, så är det ju faktiskt.. fruktansvärt att de ska behöva sväva i företagets armar bara, det kommer inte sluta bra.

jag har iaf skaffat mig ett nytt jobb. det ligger bara 7 km från huset mitt och det känns kul. kanske inte det jag vill göra reste av mitt liv, men tillsvidare tror jag att jag kan lära mig mycket och utveckla mig själv.

ellen har även fått plats på dagis precis här vid oss, hon ska bli en grankotte.:) åhh vad konstigt och hemskt och lämna bort henne så, men det är väl ett nödvändigt ont.

skittrist inlägg. men har under tiden jag skrivit pratat massa i telefon och nu vet ja inte vad jag ska skriva..

går nog o lägger mig och laddar för min alldeles egna shoppingdag imorgon. ska även luncha med maria och fik med anders och sen middag men fina jobbarkompisar och utgång på kvällen. en mycket bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar