onsdag 15 juni 2011

juni

halva juni har redan gått, galet. vi trampar på här hemma, jag ä ju nästan inne i hemmalunket igen, men det känns sådär. jag skulle gärna jobba lite känner jag. får se hur det blir med den saken nu framöver. ska iaf på två intervjuer här framöver så nu hoppas jag att jag kan få lite tur och få ett nytt jobb till i höst.

annars så är vi en trall rikare här hemma, blir riktigt bra. nu ska bara grind och staket upp också och sen har vi en härligt uteplats på framsidan. fasiken vad det är skönt att bo i hus nu när det är varmt och sommar. bara att öppna dörren och kliva rakt ut.

idag blir det en heldag i uppsala. jonas ska få behandling på ackis och då passar vi på att träffa kusinvitamin alvar och hans föräldrar. mys!



hajdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar