söndag 11 juli 2010

födelsedag

igår fyllde jag år. hela 25 år. och i fredags hade jag fest hemma hos mamma. vi var ett tjugotal och jag hade superkul. så glad att jag har så många fina människor i mitt liv. extra kul var det att sandra från linkan kom, så länge sen vi sågs. o igår kom andreas, johanna och barnen och fikade tillsammas med pappa, lena och faster. mys. och jag är mkt nöjd med alla fina presenter. håller på för fullt o lär mig min nya mobil.

idag är det varmt. finns det en endste blogg i sverige som inte skriver om värmen idag? skulle inte tro det. vi har hållt oss inne hela dan för ellen klarar inte av värmen. vi har haft ac på och haft det relativt skönt. vågar dock inte köra på för kallt för då blir man ju bara förkyld o får ont överallt. jag var iaf iväg och skulle hyra twilight-filmerna tidigare idag. vi tänkte att om vi ändå ska sitta inne hela dagen så kan vi lika gärna hyra film. dock fanns inte den första att hyra så jag tog shutter island istället. riktigt sugen på o sse den och vad händer? jo. min dator känner liksom inte av att ja satt i skivan så vi fick inte igång skiten. o jonas dator pajjade ju helt o hållet för några veckor sen. skapligt irriterande. så filmjäveln ligger här på bordet och imorrn lär vi väl lämna tillbaka den, otittad. vilket skit!

på ons drar vi till malmö.. om temperaturen vill gå ner litegrann. vi känner att det inte riktigt är värt att åka ner till malmö ifall den ska vara såhär varmt för sandra o matte har bastu i sin lägenhet o ute kan vi inte heller vara med ellen. så jaa.. får verkligen hoppas att det blir svalare nu. o som ni kanske förstår så har jonas gått på semester nu. eller den börjar imorgon. myyyys! :)

neej. titta slutet på vm-finalen nu med min fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar