tisdag 6 juli 2010

grattis till mig..

..för inatt sov ellen hela natten. tjiihoo! somnade vid 21 och vaknade 8 imorse. galet skönt. nu har hon lovat mig att det är såhär vi ska ha det i fortsättningen.. :)
annars är vi glada för lite moln och lite skönare luft. lite paus från värmen satt fint! idag är vi även all alone hela dagen och kvällen o natten. jonas ska jobba lite extra o tjäna lite extra kosing till la familia :)

här kommer några bilder från en massa olika tillfällen!


jag och jonas på midsommar














madde och josse i stadsparken innan bj. haha



















ellen i min gamla klänning när vi var och käka på olearys i söndags.














mina fina älsklingar när vi var på java med andreas igår kväll.











tjo!

2 kommentarer:

  1. Kul med bilder!! =) nu håller vi tummarna för att ellen håller vad hon lovat..

    SvaraRadera
  2. heja ellen friskt humör! kom ner och lär alvar den konsten! :)jag anar dock att det nog kommer att dröja...hehe.

    SvaraRadera