måndag 5 juli 2010

veckan som gått

varje måndag känns det nästan som en nystart på något vis. jag vet inte vad det är jag startar om förutom en ny vecka, men det känns iaf som en nystart. fast nästa måndag vet jag vad vi startar, och det är jonas semester. niiice! el ja, jobbar ju sista dagen på fredag. det blir fint det. först födelsedagskalasar vi lite i helgen och på onsdag nästa vecka åker vi till malmö och hälsar på kusinvitamin och sandra o matte. sen vecka 30 tar vi med oss samma gäng + andreas och barnen och åker till gotland och har det bra där. längtar!

helgen som vart har varit helt okej. fredagen smalades en hel hög med tjejer i stadsparken och drack och skratatde gott. vi avslutade kvällen på bj. lördagen var det VARMT. vi köpte sallad o åkte till sunnersta och mötte upp madde, malin, elin, emma och johan. dom hann jag nog på sin höjd säga ett par ord till innan jag tog vagnen till skuggan och gick en promenad med ellen så hon skulle somna. när hon väl somnat fick jonas galet ont i magen + att vi blev ensamma på skuggsidan, så vi packade ihop oss och åkte hem. hela familjen deckade på soffan o sen kirrade jag mat. tanken var att det skulle bli grillat, men grilljävel funkade inte. trött man blir. men hade iaf kvar kvittot så den ska väl bytas när vi fåt ork till det.. maten avnjöts iaf på balkongen med en nöjd bebis i babysittern, mysigt!

igår jobbade jag. var länge sen jag var på just det stället och jobbade så det var kul att träffa alla. blev minigolf på eftermiddagen och både jag och den jag spelade med höll på att smälla av i värmen. men självklart vann jag :)när jag slutade bjöd jonas på mat på stan, vi hamnade på o´learys. jävligt gott!

nej. nu ska jag mysa med världens bästa unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar