lördag 22 januari 2011

avverkat

i år har jag hunnit avverka en jävla förkylning med 39 graders feber i 3 dagar (influensa?!) OCH vinerkräksjukan. jag kan ja! igår trodde jag att min sista dag var kommen. ska inte gå in på detaljer men efter 3-4 besök på toaletten i timmen i nio timmar så kanske ni fattar.. idag är jag bara totalt utpumpad och väger 4 kg mindre än vanligt, men annars mår jag bra.
men hur lyckas man inviga året med detta? nu har jag gjort mitt för i år tycker jag.. usch.

året har även börjat med en massa skit på jobbet, orkar inte ens gå in på vad. men ja.. får se om jag blir kvar på min enhet, hamnar någon annanstans, blir uppsagd eller helt enkelt att jag säger upp mig själv? ingen som vet.

ellen växer och utvecklas varje dag. hon säger mamma och pappa, men jag och jonas är inte överens om vilket hon sa först.. haha :) klart det var mamma!! i onsdags eftermiddag var vi i heby badhus med kim, erik, lotta, clabbe och nilsson. himla mysigt. ellen kommer bli ett vattendjur precis som sin mojja, härligt! :) annars har det inte hänt så mycket mer den här veckan tror jag..

nej nu ska jag vila. jonas tog med sig ellen till heby medan han träna så sjuklingen ska få vila upp sig, uppskattas! sen får vi se om jag "får" följa med o bada i eftermiddag.. ahlin-släkten ska ju dit o jag vill ju självklart med. vi får se!

1 kommentar:

  1. Något sånt där önskar man sig inte ens sin värsta fiende.. Nu är det du som håller dig frisk resten av året!!

    SvaraRadera