onsdag 26 januari 2011

ingen

ingen ork, ingen lust. det är jag just nu och det har nog varit ett tag. jag är så fruktansvärt trött på den äckliga vintern som hägrar och det är denna jävla vinter som gör mammaledigheten och dagarna fruktansvärt långa. ska även tilläggas att det inte finns överdrivet mkt att göra i sala stad om dagarna och detta gör det inte mindre tråkigt. åh. ibland saknar jag uppsala men samtidigt känner jag att vi gjorde rätt som flyttade hem. jag trivs i huset och känner att det börjar bli mer och mer som vi vill ha det trots att det är väldigt mycket kvar att göra. konstigt att ju mindre man har att göra desto svårare är att ta tag i saker och ting. finns väl självklart saker jag skulle kunna ta tag i här hemma, men jag orkar verkligen inte. jag är ett trött monster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar