måndag 2 augusti 2010

skitblogg

igår skrev jag en lång text till alla bilder jag la ut. men den texten la sig absolut inte där jag vill och till slut gav jag upp. jag har inte jättebra tålamod, det vet jag. jag svor istället en radda och raderade skiten.

men ja. bilderna talade väl för sig självt. vi har haft det hur bra som helst, både i malmö och på gotland. mysigt att hänga med syster i så många dagar. eftersom vi bott typ 60 mil ifrån varann i en väldans massa år har de inte blivit några längre hängperioder. men snart så, då kan vi hänga hela dagarna igen :)

gotland kunde ha bjudit på lite bättre väder, menmen. vi hann få en heldag på stranden, jag hann även tappa bort plånboken och anmäla den stulen och spärra alla kort och jag hann hitta på den igen. jag hann även med att tappa ner ett örhänge i handfatet så matte fick rensa avloppet dagen efter och till sin förvåning inse att det faktiskt låg på handfatet. haha. jag är skyldig honom en öl för detta.

jonas är ledig en vecka till och nu ska vi nog bara vara hemma och fixa o trixa lite i lägenheten o sådär. mitt nya liv började även idag så nu är det slut på snuskigheter och dags att börja träna. jag förnyade friskiskortet innan gotland och tog mig ett pass då, helvete vilken träningsvärk jag fick. men nu är det allvar. graviditet och sedan en svullosommar efter det har resulterat i alldeles för många kilon.

sen har det planerats lite för hösten med. i slutet på september åker vi ett gäng på 8 tjejer till ullared. shopping o övernattning i stuga, kuul :) o i november blir det håkan på hovet tillsammans med magnus, sara, madde och rille. det längtar jag efter!

nu tvättstugan!

1 kommentar:

  1. åh gullungar! vilka härliga bilder! jag måste få se alla ni tagit sen. :) tack för en härlig vecka! jag ser fram emot mer häng! KRAM!!

    SvaraRadera