lördag 13 februari 2010

räka

igår var en mycket mysig och framförallt god kväll. jag, emma, elin, emelie, evelina och natalie var på räkfrossa, och nog frossade vi allt. fasen va gott det var. fortsatte sedan till gillet för att få mig den godaste alkoholfria drinken, någonsin. han kunde sin sak i baren. :) vidare till terassen för att säga hej till till lite srk-folk och hämta upp min fina. en mycket bra kväll.

idag vaknade jag ännu en gång upp täppt.. dessvärre har jag nog insett att jag kommer nog få vakna upp med denna skit till i mintten på april. folk frågar, förkyld eller gravtäppa? ja.. jag svarar att det iaf VAR en förkylning och sen suckar ja lite för mig själv. skit. hatar o vara täppt. får ta o råda lite med bm på måndag när de är dags att mätas igen.

ja. vad händer annars? jag lider av någon slags inre stress. drömmer galna drömmar. inatt var jag med i programmet "på rymmen". herregud, som om jag blev mindre stressad av att ständigt vara jagad. igår natt var jag full med bristningar och magen såg förjävlig ut. uh. för några veckor sen kokade jag en bebis. den blev slajm, typ.

nu inväntar jag sandra från linköping. och så skriver jag bara för att annars tror alla att de är syrran som är på ingång. men nej. hon är i malmö och väntar på tage. det gör jag med. :)

5 kommentarer:

  1. åååh, fan va gott med räääkor!! kan du tänka dig att gå dit igen, är jag på! =) puss

    SvaraRadera
  2. mer räkfrossa till folket:)

    Men du, koka en bebis...nu blir jag lite rädd för dig. Håll kastrullerna borta tack.

    Thanks för gårkvällen! Mer sånt!

    SvaraRadera
  3. härligt pauline, en nedräknare!!! skitbra.. 63 dagar går fort!

    SvaraRadera
  4. åh, jag ÖNSKAR att det hade varit jag på ingång! det hade varit mkt bättre! då hade vi kunnat vänta ihopa, det är mkt roligare! hälsa kotten och jonas!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Jaaa-en till blogg,bra där Paula du vet vad man gör om dagarna du ;) tack för det!! Koka inte kotten, man är så där knäpp och täppt är jag fort... Fick tillbaka mitt missbruk när man var med Otto. Kram!

    SvaraRadera