söndag 21 februari 2010

tages dag

helgen började hemma hos emma med tapas, massa tjejer och skratt. lyckat! igår åkte jag ganska snabbt till sala när jag hade vaknat. hämtade upp mamma och åkte ner på stan och gjorde sala. mamma shoppade loss men jag höll i pengarna. hittade superfina skor på eurosko eller va fan affären heter. låga tygskor. känns väl sådär aktuellt och jag sket i o köpa dom. men jag ska göra de, sen. kvällen tillbringades uppe i månsan och hemma hos lotta och nils. nils är ju som vanligt galet söt och vi åt gudomligt god mat. du kan du lotta :) kvällen innehöll även svindålig melodifestival, fina sminktips och ett jävligt spännande skidlopp. somnade gott sådär i tvåtiden när jag, efter många svordomar om denna snö, kom hem till sängen. tack för en mysig kväll!

natten har väl vart sådär. jag börjar tröttna på kotten nu. kan inte ligga som ja vill när den vägrar flytta på sig, är ständigt täppt och när jag åkte hem från sala insåg ja att mina fötter måste ha svällt. skorna kändes nämligen för små. syns ingenting sådär men hade märken efter strumpor o skor.. känner mig väl sådär nöjd just nu men ja.. de vänder väl de också. imorrn börjar föräldragruppen, får se hur det blir.

men idag är de ju egentligen ingen vanlig dag heller, fast de verkar nästan bli så ändå. det har varit sagt att det skulle levereras en tage idag, fast nej.. han vill inte komma ut till detta skitväder tror ja och det trodde inte min faster heller. hos henne har ja tillbringat hela eftermiddagen. god mat och gott fika.

imorgon är det måndag. skönt. jag vill kramas med jonas!

3 kommentarer:

  1. Ja imorrn får ni ha kramkalas!! =) men tänk när du får kramas med tage.. den eviga väntan är snart över för moster!

    SvaraRadera
  2. Tack själv!! Körde du också fast här utanför?! Svullna fötter, du vet vem du liknar då va? Och vi hoppas du fotar o lägger upp...haha :)

    SvaraRadera
  3. stödstrumpa is the shit. ;)

    ja, kalla på tage nu så att han kommer snart. nu har vi väntat länge nog, länge nog, länge nog...ja, du vet. kram!

    SvaraRadera