onsdag 17 februari 2010

onsdag

idag är det onsdag och likt alla andra nätter har jag även drömt massa sjukt inatt. bland annat drömde jag att jag på något vis hade glömt bort jonas. alltså att han inte fanns på något vis. i drömmen var det bara jag jag jag jag. svårt att förklara, det var jättekonstigt iaf och det var otroligt skönt att vakna och se den förglömda ligga bredvid mig! :)

igår gjorde vi heby. efter ett möte i uppsala som drog ut på tiden tog jonas ledigt från jobbet. mys. det blev påhälsning hos mormor och morfar, bror med familj och moster med familj. mkt trevligt. sen hem. madde kom hit och vi käka chili con carne. mumma. finmadde hade ju även med sin semlor som vi tryckte i oss. kändes som jag bokstavlingen skulle spricka. när jag sedan innan sänggång vägde mig blev jag istället övertygad om att jag skulle spricka. usch! men idag var jag åter tillbaka på de jag vägt senaste månaden...

idag kommer mamma och hälsar på. kul!

avslutar med dagens önskan och det är att kotten inser att det kanske inte är speciellt skönt att skava huvudet mot mina revben. jag har ju faktiskt en vänstersida i magen också!

3 kommentarer:

  1. hörru kotten! se till att lägga dig med huvudet neråt istället, så blir det mkt mer bekvämt för din mamma! :) din kusin här nere i skåne verkar vilja vänta på att komma ut ungefär samtidigt som du, han gör inte ett knyst av att vilja komma ut. vi tror att han nu renoverar där inne för att stanna länge.

    kram på er!

    SvaraRadera
  2. oh, jag fick med gott skratt här om bebisen som renoverar!! hahaha, tårarna rinner! nu kommer jag somna gott! =)

    SvaraRadera
  3. ...mig ett gott skratt skulle det stå :)

    SvaraRadera