onsdag 24 februari 2010

moster

ja. igår kom han. fiiiina lilla killen. han har ännu inget namn, men han är söt som socker och mår bra. mamman var grym och nu är det över för dig. skönt :) nu längtar jag såklart tills jag kan åka ner till sveriges ände och myspysa med grabben. även han längtar massor efter moster sa han igår.. så jag hoppas det kan bli relativt snart iaf ;)

min lilla kotte är fortfarande dum. jag tror han har fastnat. usch.. nu börjar tankarna gå om han inte vänder sig. eller om de misslyckas att vända honom eller om de lyckas vända honom och de kanske blir igångsättning direkt, som det tydligen kan bli. då är ju de snart. herregud. eller om han vägrar flytta sig, då blir det snitt... ja. nu har tankarna börjat. mentalt är man ju inställd på att föda normalt och jag skulle bli väldigt besviken om det inte blev så. men ja. vi får se. det är svårt att inte tänka om. om. om. om. om. jobbigt ord!

igår tränade jag ännu en gång på att sy ett par brallor. sydde dom lite större och i lite mer baggystil. gick väl lite bättre denna gång men nästa, då tror jag att jag har läget under full kontroll. då kanske jag kan använda de fina tyget till muddar. har inte vågat mig på de än eftersom jag inte vill "förstöra" det.. :)

här är dom! de fick en liten bakficka också. inte helt nöjd, men de kommer väl.


skrev ju att vi skulle på föräldragrupp häromdan med. jag vet inte ja.. skönt o diskutera lite sådär och bli informerad om gejer man kanske inte tänker på, men det var väl inte överdrivet kul eller bra. får se hur det blir framöver. imorgon är de påhälsning på bb iaf. det tror jag däremot kan kännas skönt, få lite koll på hur det ser ut där.

på fredag börjar mitt nya tidsfördriv också. ska läsa en kurs på gävle högskola. hoppas den kommer bli intressant. nu är det bara att börja läsa kurslitteraturen, jag har ju nästan glömt bort hur man gör :) men efter fredag kanske jag har kommit på det igen. får hoppas på det!

i love jonas :)

4 kommentarer:

  1. Aj, aj usch, usch... det där lät ju inge vidare, det kan sättas igång om de börjar rucka på´n alltså?! märkligt... Hoppas ´n kommer på bättre tankar, men det kan väl bra o ställa in sig på snitt kanske, läsa på lite, det är ju nåt som inte "händer än själv"... hoppas, hoppas!!
    Kram till er, Lotta o Nils

    SvaraRadera
  2. läste att vissa sjukhus vill sätta igång på "konstgjord" väg om de har lyckats vända den lille.. så gör dom väl utifall den skulle få för sig att vända upp huvudet igen när man lämnar sjukan. ja.. jag vet inte alls. det görs inget före v 35-36 iaf så den har ett tag kvar på sig att visa att den "kan själv".. ;)

    SvaraRadera
  3. Okay, så bra, vi får hoppas att han inte växer till sig där uppe bara då!! Du får väl "trycka" lite o irritera litem så kanske den hoppar rätt. Nils kunde man bolla med rättsåbra! :) Try! :) haha..
    Lotta

    SvaraRadera
  4. om jag försöker..:) är där o trycker mest hela dagarna. men ja.. tiden får utvisa helt enkelt.

    SvaraRadera