söndag 28 februari 2010

mycket

.. har hänt sen sist känns det som. vet inte riktigt när jag skrev men jag har iaf hunnit med att hänga med madde,rille,kim och erik i torsdags, börjat min kurs i gävle som verkar skitbra i fredags, middag hos frida och magnus och massa mys med lilla vincent i fredags, bröllop i heby med mysig och förjävla god middag och fest på månsan igår och en sväng på b la ikea idag. men såklart massa annat har väl säkert hänt det också.
har fått massa bilder på min underbart gulliga systerson. jag läääängtar tills jag får pussa på hans kinder. troligtvis blir det nästa vecka. jag har även fått den äran att börja svälla i fötter och ben, jag är överlycklig... idag köpte jonas stödstrumpor åt mig. haha. man ser ju rent av förjävlig ut men vill inte ha nå bråck eller sånt strunt på benen. det börjar verkligen kännas i kroppen nu. jag börjar faktiskt tröttna. jag är inte superstor och har inte haft en superjobbig graviditet fysiskt om man jämför med många andra, men de har inte alla gånger varit lätt att hålla sig glad och lycklig ändå. just att jag gått hemma har nog gjort de hela lite jobbigare.. men ja. nu har jag snart lilla kotten hos mig och det känns både underbart och lite skrämmande :)
justja. aura och anders har ju fått en son också, lilla viggo. underbart söt är han! alla får verkligen smågrabbar överallt, men jag tror ju stenhårt på en liten flicka jag :)

neej. om jag och min stödstrumpor skulle göra lite nytta istället för att sitta här. helgerna går så fort. för fort.

6 kommentarer:

  1. Jag tror oxå på en liten flicka! =)

    SvaraRadera
  2. Klart det blir en grabb! DEt är ju grabbåret 2010!!

    SvaraRadera
  3. Lotta sa de översta : )

    SvaraRadera
  4. han vill gärna ha massa pussar av moster! :) och hoppas kotten vill vända sig och sen komma snart! det var väldigt skönt att bli av med magen, även om det var värt det hela, såklart!

    vi ses snart!
    kram!

    SvaraRadera
  5. Ja nog fasen blir d nog allt ett flickebarn som kommer ut! :)

    SvaraRadera
  6. Jag tror också stenhårt på en liten tjej, men man vet ju aldrig. Söt kommer den att bli oavsett =)

    SvaraRadera