onsdag 3 mars 2010

uppochner

eller kanske man ska säga nerochupp. fast jag vet inte. kotten ligger iaf där den ligger kan man säga. och det vill säga med huvudet upp. oftast kan det ju kännas som att det är rätt håll, att ha huvudet uppåt alltså, men så är det inte för kotten. kotten borde absolut vid det här laget ha huvudet neråt, men de verkar den inte förstå. den har nu exakt 12 dagar på sig att "göra om och göra rätt" som vi brukar säga.. ;) efter det kommer farbror doktorn ge mamman avslappnande medel och försöka vända kotten med sina läkarhänder. de låter inte alltför spännande. jag hoppas kotten visar att den kan göra rätt själv. annars var allt finemang iaf. vågen visar nu +8kg sedan inskrivningen. det kunde väl varit värre men jag stannar gärna här.

efter bm var jag och min fina sambo och åt lunch. sen följde jag med honom till kontoret och hälsade på massa gamla jobbarkompisar. så kul och träffa dom. de gör mig på gott humör. sen strosade jag runt på stan en sväng.. efter dock ca 30 min känner jag att all ork bara försvinner och då är de läge att åka hem har jag lärt mig. köpte lite ljuslyktor, te och en krok till hallen. ville hitta nå fina gardiner. vi har problem att få till det i vårat vardagsrum. vet inte alls hur vi vill ha det. nu är vi på jakt efter nya soffor.. hittar vi på dom så ska vi nog få till de snart.

jag borde verkligen ta tag i mina skoluppgifter nu, men var hittar jag den orken. alltså kursen verkar jättebra o allt de där. men. det stora men:et infinner sig ju alltid..
sover ju som en kratta på nätterna med så egentligen borde jag vila middag så jag är i god form inför den kommande middagen som serveras i heby ikväll. ska till andreas o johanna. vi får se vad eftermiddagen bjuder på, men alla som känner mig vet nog vad som väger tyngs i ett sånt här läge. :)

1 kommentar:

  1. Meeen Kotten!?! vad hållen hon/han på med? plats!!! men hon ska nog infinna sig, det tror jag.. försök hålla dig lugn, måla inte upp några skräckscenarion i förväg!! puss

    SvaraRadera