tisdag 16 mars 2010

prick

nu har det gått några dagar igen. helgen var underbar precis som jag anat. fredagen spenderades hemma i soffan med hemgjord pizza. gott. lördagen kom, jonas spelade match och sen åkte vi till sthlm. tog oss till hotellet och kollade sedan läget runtom. sen tog vi oss till relaxavdelningen. galet fin utsikt från bastun, ut över globen som kvällen till ära var blå. mys. men jag fick efter ca 5 min i bastun värmeslag.. satt i relaxen en stund och sen in i bastun igen, men nej.. dog av värme. så de blev dusch o hoppade ner i den underbara sängen. vi beställde upp mat till rummet o kollade melodifestivalen. jag tippade rätt och anna vann. jag vet inte alls vem ja ville skulle vinna, spelade inte sån stor roll. men huvudsaken ja tippade rätt iaf ;) upp och avnjuta den gudomliga frukosten och sen åkte vi ut på djurgården. tog oss in på skansen o kikade lite där. klappade en orm och kollade in dom nordiska djuren. det slutade med att jonas släpade runt mig där och jag hade mest ont. herregud, det är ingen lätt match att vara gravid. då åkte vi hem. lunchade med ett härligt gäng på cupido innan vi hamnade hemma i soffan med en film.

igår va det kottens dag igen. tid är bokad på ackis till imorgon och då kommer det ske ett vändningsförsök, om den inte fått för sig att vända sig tills dess.. bm var osäker på hur den egentligen låg igår, så de ska bli kul att se på ultraljudet.

idag har jag lunchat med ett härligt gäng gravida tjejer. roligt att utbyta lite tankar och känslor när alla är i samma situation. skulle ha åkt till mitt gamla jobb och hälsat på ikväll med jenny.. dock var det visst en liten tjej som inte skött sig särskilt bra och då ska vi inte uppmuntra med finbesök. så de ställde vi in. istället får jag troligtvis umgås med min bästa madde och de är ju inte fy skam de heller :)

nu väntar jag på att en dryg jävel ska komma och köpa våran soffan.. han är engelsktalande och väldigt krånglig. åh. han retar upp mig. jävlar om han inte dyker upp prick den tid han sagt nu. prick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar