tisdag 30 mars 2010

ackis

ja. vi är tillbaka där vi började. på ackis. ellen har gulsot och måste ligga och sola för att bli av med det. vi fick åka in igår kväll och sedan dess har hon legat där under så mycket som möjligt. absolut inte kul att vara här, men huvudsaken hon blir lite piggare. nu har hon varit så himla trött så hon har liksom inte orkat lära sig amma ordentligt. allt har blivit en ond cirkel. nu börjar hon dock få in snitsn och hon käkar sig mätt på bara mig. det är skönt. vill ingt annat än att åka hem men dt ser nog tyvärr ut så att vi blit kvar ett tag..

annars känner man att sömnbristen börjar ta lite på en, men herregud vad lycklig jag är ändå. hon är verkligen världens finaste och jag dör varje gång jag tittar på henne. :) hon har även äran att ha fått vääärdlens bästa pappa också. tur jag har honom!!

sen vill jag även tillägga att jag hatar csn. kommer bli återbetalningsskyldig för bidrag o lån jag tagit 2008.. usch. känns sååå jävla värdelöst, nu när man ska gå ner o leva på hälften av vad jag brukar göra typ. hejdå sparkonto! :(

när allt lugnat sig vill vi självklart visa upp ellen för hela världen, men först måste hon pigga på sig. sen har vi ingen sladd till kameran som vi har de flesta bilderna på heller, så har knappt nå bilder alls på datorn. den som väntar på något gott... :)

1 kommentar:

  1. Jag väntar så jag väntar. Men det viktigaste är att hon är pigg och mår bra först! Hoppas ni får komma hem snart!

    SvaraRadera