måndag 8 mars 2010

myshelg

måndagen är kommen och jag känner mig rentav utvilad. varit en väldigt lugn helg och inatt har jag sovit riktigt bra. tror att jag bara varit upp en gång. fredagen blev en väldigt lugn hemmakväll med god mat, godis och sommaren med göran. den var kul :) lördagen började med att plocka in det färska brödet som hängde på dörren. snäll mäklarfirma som bussar bröd sådär på morgonen :) vi åt skitgod frulle och sen iväg på barnloppis, handlade litegrann. vidare till heby och tegelvallen där vi kollade heby-fyris. helt galet underbart var det att sitta i solen på läktaren, den värmde i ansiktet och för en stund trodde man att de var vår. sen hem till leif o käka god mat med honom o linus. skjutsade david o linus ner på heby sen och vi hängde på upp till calle. sen hem till uppsala. igår kom mamma o jens förbi och hade med sig hembakt pizza. gudars vad gott. lite tvättning och sen bio med madde,rille,kim och erik. snabba cash. den var bra, men de blir minsann inge mer bio innan kotten är ute. gjorde ont överallt och de där salongerna är ju inte de största så ja vred och vända mig så gott jag kunde. sen hem till madde o rille för lite häng innan vi drog hem o sov. en mycket lyckad helg!

idag ska jag på yoga. dom senaste veckorna har jag helt av glömt bort att gå. jag tror att jag har blivit lite glömsk. fast det beror nog mest på att jag antagligen har massa annat i huvudet. idag ska jag dit iaf.
sen imorgon åker jag ner till malmö och myser med fiiiina fina pyret i några dagar. igår när matte talade om den fina nyheten, att moster skulle komma och hälsa på, bjöd pyret på ett stooort fint smajl. ja vem skulle inte göra de om det väntas sånt fint besök? :)

idag står det 41 dagar kvar. går in i vecka 35. helt sjukt vad fort allt har gått. men ni tror väl inte kotten har vänt sig. oh nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar