måndag 8 mars 2010

ljuvligt

jag hade tänkt att jag skulle skippa att skriva om vädret i bloggen. men nu kan ja inte hålla mig. herregud vilken ljuvlig dag de varit idag. när jag i sjutiden stod o väntade på bussen i typ 15 min i skinnjacka frös ja inte ens. det var liksom ljummet på nå vis. detta gör en ju vansinnigt glad!

yogan var väl som vanligt. fokus är ju de där med andning kan man säga. jag tänker nog mest på annat än andning när ja ligger där. och så blir jag fasligt trött. men jag gör mitt bästa. såg fram emot att komma hem till lagad middag, men icke. jonas fick lov att jobba. de va kaos och han ville såklart inte lämna bror andreas själv med galningen.

maria motazami eller va fasiken hon heter is back. haha. "den som köper sin första tofs kommer inte att ångra sig.." haha. kanske är tofsarna som fattas här i vårat vardagsrum.. vem vet?

nej. om ja skulle försöka packa lite. bara de andra grejerna som sandra ska ha tar ju upp hela min väska. illa :) de mobila bredbandet har ja iaf packat ner. schysst att kunna surfa på tåget ner. men ja lär plugga också.

den där bebisräknaren från if ligger där för jag har fått de i uppdrag av buzzador..

1 kommentar:

  1. pyret längtar efter moster! och syrran längtar efter syrran mä! tur vi ses snart! kram!

    SvaraRadera