fredag 12 mars 2010

massa mys

har varit i malmö i två dagar. kom hem igår kväll. lillhjärtat är såååå himla fin. vi har myst massor. nu längtar ja tills flyttlasset går uppåt för dessa tre där nere. skynda! :) flög hem igår kväll. sjukt att kliva på planet och en timme senare är man på arlanda och 20 min till är man hemma. älsklingen hämtade på arlanda och sa sen att han hade bokat bord på restaurang tills vi kom hem. de gör ju en glad i hela kroppen hur trött jag än va när jag klev av planet :)

inatt var det skönt att sova i min egna säng. faktiskt sovit ganska bra.. man känner att man är jävligt otymplig nu. man liksom ger ifrån sig ett ljud när man ska resa på sig och ja.. allting känns faktiskt rätt jobbigt. när jag gick igenom tullen igår på sturup pep det ju såklart. då visiterade en tjej mig och när hon kände på magen blev hon alldeles varm i kroppen sa hon. hon frågade om det skulle bli en sommarbebis. hehe.. neejdu sa jag. i april ska de ske och hon höll uppenbarligen på att ramla baklänges. hon tyckte jag såg oförskämt snygg ut och sa att jag skulle vara glad över min lilla mage :)

efter måååånga om och men ser det idag ut som om vi kommer bli soffägare till två nya soffor. dock har denna affär gått fram och tillbaka under flera veckors tid så jag tror inte på det förrän sofforna står hemma i vardagsrummet. vi får se. och sen imorrn är det lördag. och lördag betygder myyyys i stockholm. skönt o komma iväg och galet härligt att bo på hotell. längtar redan efter hotellfrukosten.

sen står de inte på förrän det är måndag. det är väl lite utav kottens dag. om den inte har vänt sig då bokas de en tid för vändningsförsök någon gång under nästa vecka. dumma kotten. jag gillar inte när läkare och alla möjliga ska behöva bli inblandade i det här för än har den inte visat att den överhuvudtaget vill göra rätt själv.

idag har ja sopat av balkongen och försökt fräscha upp lite där ute. sen hamnade jag på en stol uppe i ena hörnet. herregud va underbart. satt i bara linne och de brände på huden. de är grejer det! meeen. jag mitt smarto har ju skrivit in mig på en kurs och nu lär jag ta tag i en uppgift. snart helg! :)

1 kommentar:

  1. Härligt med stockholm, vi hade ju tänkt det med, vet inte vad som hände...?! Du smörjer väl in dig ordenligt? gravid o sol är ingen bra kombo om man inte jagar pigment fläckar, du minns väl mig i barca ;) Hoppas ni får mysigt imorrn o gör ett stadigt upphopp så kotten slår en volt o landar rätt! Lotta

    SvaraRadera