fredag 7 maj 2010

hot

idag hände det för första gången. ellen hotade mig. hon ville såå gärna ha ett par nya brallor som vi tittade på inne på hm så jag var helt enkelt tvungen att köpa dom. det ska tydligen börjas i tid...
idag har vi varit produktiva här hemma. gick upp vid åtta. åt frulle både två o kollade nyhetsmorgon och surfade runt lite. sedan blev de promenad med en liten paus inne på gränby. när vi kom hem kollade vi om det fanns en tvättid nån gång snart, det fanns på en gång så upp och hämta tvätten och ner med den. den är klar och nu har vi ätit lunch. pellan vilar lunch här bredvid och jag funderar på vad jag ska göra fram tills jonas slutar. då far vi mot hebban och intar kims lägenhet. där tillbringar vi kvällen med mat och mys, kanske att vi tittar på jonas match med men det är inte alls säkert..

igår kväll tittade jag på lyxfällan. alltså jag blir lika upprörd varje gång jag tittar på de där programmet. vad tänker folk med? herregud, man börjar ju undra vad som finns där uppe. men under programmet så slog det mig att visst, jag har en saftig summa att betala till csn pga att jag tjänat för mycket pengar medan ja plugga, men va fan, jag har ju iaf pengarna. dom där dårarna som är med i det programmet sitter ju med flera hundra tusen i skulder, om inte miljoner, och dom inser inte hur de sjutton hamnade där? hur kan man inte förstå de? ja. ibland är de så illa att jag tom tycker synd om dom. det var en äldre man som fick mitt hjärta att knyta sig för någon månad sen. han mådde ju så dåligt.. vissa personer berör mer än andra kan man säga!

nej. nu välkomnar jag helgen! tjo!

2 kommentarer:

  1. åh vilken produktiv dag!
    jag har vägrat gå ut idag. det är för grått och kallt. dessutom har jag lovat att följa med när m spelar match. (?!) så, jag tänkte att jag och a kommer få nog med iskall vind då. i helgen ska vi bara kramas vi tre. och titta ut på regnet som tydligen ska komma.

    saknar er!
    kram!

    SvaraRadera
  2. vad hotade ellan med då, förresten? sömnlös natt? eller att hon skulle flytta till malmö? (hon är välkommen!) :)

    SvaraRadera