måndag 10 maj 2010

klump

helgen är över och den var bra. fredag i heby och god mat och mys med kim, madde, lotta o nils. efter vi käkat kollade vi på kimpas nyinköpta dvd, mia och klara. herregud vad kul. vill se andra dvd´n snart kim!
lördagen blev en dag i västerås. gick på stan på dagen, som jag trodde skulle vara roligare än vad det var. sen räkor hos pappa och lena. när vi åkte hem därifrån så slog det mig att hela min familj bor i olika städer. det är tråkigt! men snart kanske sandra kommer hit iaf. jag håller alla tummar :) igår gick vi på en skitdålig loppis. där mötte vi även upp en bakis madde. sen köpte vi oss en elgrill på biltema. bjöd hem magnus och sara och grillade hamburgare och halloumi. helvete vad gott det var.

efter en mycket bra helg avslutandes den dock med ett fruktansvärt besked. med en klump i hjärtat och tårar i ögat gick jag och la mig igår kväll. det finns inga ord.. all kärlek och styrka till dig j!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar