onsdag 26 maj 2010

bara vara jag

just nu är jag själv hemma och har varit det i över en timme. sköööönt. det är lite jobbigt att ellen skriekr så mkt på kvällarna och dessutom är väldigt kinkig på dagarna, så nu var det skönt att få lite paus.

men annars har jag haft en superhärlig dag. träffade alla mammor med sina finfina bebisar hemma hos ida och där blev vi kvar i tre timmar. massa skratt och mys. :) när jag sen kom hem hade jonas grillat och allt var klart. riktigt härligt. o ja.. snart helg igen. blir salahäng på fredag på dagen.. åker dock hem på kvällen. jonas ska kryssa fre-lör.. sen vet ja inte alls vad som händer i helgen.

igår kom kim o erik till stan och vi käkade god mat med dom och madde o rille. shit vad det är härligt med vardagsmys. vi avslutade kvällen tittandes på vittinge som hade match.

neej. nu ska ja passa på o slappa i soffan. jonas fick visst med sig min mobil så jag är helt själv kan man säga ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar