tisdag 25 maj 2010

längtan

idag längtar jag efter den här lilla krabaten och hans mamma. det är dock moster hans som är med på bilden ;)



min lilla älskling sitter i babysitter och snackar med nalle phu, ior och tigger. gulligare unge får man ju leta efter.. :)

gårdagskvällen var väl inte speciellt positiv och det blev inte bättre när ellen bestämde sig fö att skrika i ca fyra timmar innan hon till slut somnade i min famn. fy. min stora älskling insåg nog att jag behövde sova och han skulle ta ellen hela natten sen. varje gång han gör det, då sover hon ju som en gris. såklart jättebra för då får ju alla sova :) jag somnade med huvudvärk igår o vaknade med det idag. det är inte schysst.

idag är det tvåmånaderskontroll på bvc. imorgon mammafika, det ser jag verkligen fram emot!

här kommer gullegrisen! bilden är dock en månad gammal.

1 kommentar: