torsdag 13 maj 2010

trötta underbara älskade

..det är dom här. love!



röd dag idag, vilket betyder ledigt för jonas. imorse hade vi mysmorgon och sen tog vi promenad till gränby där jag fick mig ett par nya jeansleggings. jag behöver verkligen nya kläder, har verkligen ingenting och allt passar ju inte såhär efter en graviditet heller. ska dock inte klaga för de kilon jag gick upp har nästan ramlat bort allihopa. men man är ju ändå inte sig riktigt lik, om man säger så :)

när mina älsklingar somnade på soffan satte jag mig o sydde två napphållare. blev spillbitarna från systers tyg som fick bli sytt. var ju inte så svårt.. men klart man kan klura på o få till det lite bättre. sandra säger att jag kan sälja mina grejer i hennes och erikas retro-butik som de vill öppna här i uppsala. hon undrade även vad mitt märke heter. haha. bra fråga. förslag? :) byxorna jag sydde till alvar har ju blivit flitigt använda iaf. bra där :) o komplimanger har han fått, sötnöten! jag har ett par ligger till ellen med, men hon måste växa i dom. kanske ska sy några fler nån dag.

såhär blev napphållarna iaf.



ikväll blir de filmkväll med avatar. jag brukar inte gilla såna där filmer, men många som säger att den är grym. vi får se..

5 kommentarer:

  1. Tjusigt!
    Nils beställer gärna en napphållar! Gärna en blå, så den neutraliserar med den rosa nappen han fått ;)

    SvaraRadera
  2. Du är för jävla klurig du paula!! borde nästan skaffa barn bara för att du ska sy åt mig! =)

    SvaraRadera
  3. GRYMT! jag ska klura på ett företagsnamn..hade det varit jag hade det blivit KIMBALAND!. men de äre ju inte..så kanske..paulineahlin

    SvaraRadera
  4. jag beställer ett par till jeans åt alvar. han har snart växt ur sina. :)

    finfina napphållare! jag beställer en sån oxå i blått, så kan jag variera med den jag har. ;)

    vad vill du ha av mig då? :D

    kram!

    SvaraRadera
  5. paulineahlin var väl bra tråkigt kim.. haha. vilken fantasi ;) ja. de beställs hej vilt här ser ja. ska ta mig tid nån gång ;)

    SvaraRadera