söndag 23 maj 2010

sol

tiden springer iväg och nu är det nog en vecka sen jag skrev sist. den här veckan har varit full med massa kul. bland annat har jag fikat och picknickat med flera olika mammaor, varit på tjejmiddag hos elin och eveline, haft mamma här en hel dag, grillat en härlig grillning både hemma hos madde och rickard och igår hemma hos andreas och johanna, hängt med sofie och aura en hel dag och varit på basilico och avnjutit en god och stoor pizza. många höjdpunkter denna vecka måste jag säga. och allt detta med ett underbart väder med sol. härligt! igår var vi även i heby och tittade på fotboll, brände mig rejält. hade som ett brottarlinne på mig och nu har jag riktigt gräsliga märken efter det där bak. menmen :)

ellen har även valt sina blivande gudföräldrar. jag tror både ellen och de blivande är mkt nöjda med det. de som har fått den tunga uppgiften är madde och rickard. :) kul! får se när de blir dop sen då.

veckan som kommer finns det inte riktigt lika mkt planerat. ska på tvåmånaderskontroll med donnan och sen hade jag ett jobbpass inplanerat på lördagen. de fick jag dock säga ifrån då jonas kommer hem o påminner om hans kryssning. tråk för mig. var laddad till jobb, men jag har två pass till inbokade framöver. kul att jobba, nyttigt att komma ifrån och gött med lite extra klirr i kassan.

nej. frukost kanske. idag kommer nog mamma o jens till stan, får se om vi hittar på nå. jag borde rensa ur min garderob, så mycket skit i den.

1 kommentar:

  1. haha, du va inte den enda som brände dig=) erik blev en kräfta han med!

    SvaraRadera