torsdag 16 september 2010

gävle..

..har jag, ellen, sandra och alvar varit idag. det är så att sandras och min mormor bor där så vi tog ungarna och åkte dit. herregud vad mkt fika och onyttiga saker denna utflykt resulterade i, inte bra för mitt nya liv. dock har ju det nya livet, som började efter semestern, gjort resultat och jag känner mig nöjd. men lite till skulle inte skada. så är det väl alltid? tågt hem blev såklart inställt och ett tag såg det ut som om jonas skulle missa hockeyn han skulle på och jag skulle missa mötet hos mäklaren. men det hela redde sig mkt bra och allt blev som planerat. nu är lägenheten såld och vi är nöjda. att tjäna nästan tvåhundratusen på mindre än ett år måste man väl vara nöjd med? här ska renoveras i huset. :) nuu börjar jag förstå att vi faktiskt ska flytta till sala. det hela känns både bra och dåligt.. jag älskar uppsala och jag har älskat vår lägenhet. men just nu känns det som om det mesta pekar på att det är bättre att bo hemåt. sen ska de bli jättemysigt att bo lite större och få fixa till det lite som man vill :) den 15 november går flyttlasset. mys! men än är det ett tag kvar..

..och först och främst ska jag ta med fina vänner och åka till ullared i helgen. ja men gud vad kul det ska bli. en härligt roadtrip, shopping, bo i stuga och bara ha det bra. det längtar jag efter. tiiiidgt lördag morgon bär det iväg.

ja. ellen har ju döpts också. här kommer lite bildbevis på det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar