söndag 26 september 2010

halvårsdag!

helgen är över. fredagen åt vi god mat på unico efter babysimmet och sen hem i soffan. lördagen brev lite röjardag här hemma och sen åkte jonas på inflyttningsfest som jag inte orkade följa med på. jag åkte istället hem till sandra och matte och blev bjuden på god mat. idag har vi gått en sväng på stan, födelsefikat och ätit mat hos sandra och matte och nu på kvällskvisten var jag iväg till elin och fick mig en välbehövlig massage. tack snälla för den! mina axlar och nacke strejkar för tillfället. när jag kom hem och hade mysstund med ellen i soffan var hon väldigt sugen på min näsa.. hon sög tag och jag kände direkt att det inte kändes som vanligt. gullungen har ju fått en tand. den har precis stuckit igenom tandköttet.. sötis :)jag som skrev i förra inlägget att hon inte hade några, men helt klart ett bra sätt att fira sin halvårsdag på. :) helt galet att det redan gått ett halvår.. känns ju som det var alldeles nyss vi åkte till bb där mitt i natten, fast samtidigt känns det ju som om hon alltid har varit hos oss. konstigt! lillan börjar bli stor iaf! :)

veckan som kommer är det fullt upp. det som är mindre kul är att ellen ska få sprutor på tisdag och det som jag längtar efter mest är att jag och maria ska gå ut och äta + bio på torsdag. hon vet vad en småbarnsmorsa behöver hon, finfin födelsedagspresent! :)

nej. nu väntar sängen alldeles snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar