torsdag 30 september 2010

ler

idag ler jag. ellen sov hela natten. fucking amazing! hon somnade vid tio igår och vaknade när jonas gick upp vid sju. vi får klappa oss själva på axeln för det braiga jobbet vi gjort ;) trodde nästan vi pajade allting natten till igår, då hade hon feber och kunde inte sova alls trots alvedon så då tog vi ju såklart upp henne o mös där på natten, men det gjorde tydligen inte så mycket. härligt! i måndags kom även tand nr 2 :)

idag väntar fika hos susanne med lina och gullungarna och sen ikväll är det mat på koh phangan och bio. vi ska se "i rymden finns inga känslor". jag tror den kommer vara mysig och rolig, speciellt när man jobbar med såna individer i vardagen.

igår var jag till stockholm och visade upp mina onda axlar, nacke och huvud. ska tillbaka på magnetröntgen nästa vecka, men troligtvis handlar allting bara om stresskänsliga muskler. vi får se.. nästa vecka drar jag även med mig sandra och alvar och har en heldag i stockholm när man ändå ska dit, mys!


kaxig tjej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar