lördag 10 april 2010

bubbla

dagarna går och jag har egentligen ingen aning om vilken dag det är som kommer och vilken det är som går. vi lever i vår lilla bubbla här hemma. jonas blir hemma fram till torsdag, sen får vi se hur det är att vara själv hemma med lilla ellenpellen. kommer säkert kännas tungt till en början..

igår var vi på after work, var meningen att det skulle vara massa srk-folk där men det var bara 3 st. men trevligt att träffa lite folk och god mat käkade vi också. på dagen var vi i heby och sala. jonas bytte däck och jag hängde med andreas o johanna hemma hos leif. sen lunch hos mamma och lite fika uppe hos faster.

idag blev de promenix till gränby i vinterkylan. fy fan va kallt de va. sen fika med frida, magnus o vincent. nu hänger vi hemma i soffan. kanske kommer kim förbi ikväll. de vankas tydligen fotboll ikväll som erik skulle se i uppsala. ja. vi får se vad som händer.

idag ska vi boka gotland. vi ska dit en vecka i sommar tillsammans med andreas, maja och hannes. det blir myyys de!

2 kommentarer:

  1. mys med gotland! :) och ellen minsann, snart rutinerad after workare. haha!

    kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, att behöva mata var tredje timme, det känner jag igen. Men tro mig, när de börjar komma upp i åldern så är det ganska jämt mellan varven där med, och då måste man tänka på att ta med sig både det enda och det tredje. Just nu har du ju alltid med dej maten innanför tröjan. haha

    Kan jag länka din adress från min blogg för annars måste jag alltid gå tillbaka och titta vad du har för adress när jag har lusten att gå in och kolla din blogg?

    SvaraRadera