söndag 18 april 2010

noll

idag är det dagen med stort d. idag var det sagt att ellen skulle komma till världen. knasigt. hon har ju varit här i över tre veckor redan. tokan :) man ser att hon växt till sig sen hon kom, eller rättaresagt, sen hon gick ner i vikt. i tisdags vägde hon prick 3kg. får se vad hon väger på tisdag.

idag är det söndag och jag vet inte alls vad vi ska hitta på. har varit uppe flera timmar redan för de är en dam som har ont i magen och som inte vill sova. men nu ser hon nöjd ut efter ett härligt bad iaf, hoppas de håller i sig.

gårdagen spenderades först i heby tittades på fotboll. det var kallt som fan men trevligt ändå. härligt att även jenny anslutits till spelarfruarna, hehe. fast ja är ju egentligen inte de längre eftersom jonas inte spelar den här säsongen.. menmen. efter matchen åkte jag, lotta, kim o madde tillbaka till uppsala. shoppade på ica maxi till stundande födelsedagsfest. mejde har ju fyllt 26 bast och bjöd på käk o fest. jag deltog mest i maten, sen längtade jag alldeles för mycket efter jonas o ellen, så jag åkte hem :) men maten var mycket god och sällskapet mycket bra. o hörrni, tänk att kryddan kostade 1 spänn. de är ju helt otroligt ;)

nu har ja fått en himla smärta i min svanskota. det är inge vidare. ska det kroppsliga lidandet aldrig ta slut. herregud.. ja hoppas verkligen inte detta blir långvarigt!

nej. lite frulle nu.

finaste!

4 kommentarer:

  1. Ja, fatta mkt kryddor man kan få om man hade några spänn över på kontot ;) Haha... Jag dödade förresten aldrig någon igår, det var bra!
    Ellen har verkligen växt till sig på det där kortet, sötnos!
    Jag ska hälas till dig att du är varmt välkommen på mammafrulle nu på torsdag hos Linnéa om du vill :)

    SvaraRadera
  2. åh ellen, du växer till dig! härligt! det är bra att bli lite rund om kinderna! :) snart ses vi igen, kul! kram från moster och alvar!

    SvaraRadera
  3. och du är ju fantastiskt söt! det glömde vi ju att skriva! det var ju så självklart, liksom. :) kram igen!

    SvaraRadera
  4. lotta! skööönt att du inte slog ihjäl nån.. haha. ;) o va snällt om torsdag. vet dock inte om jag har någon bil. återkommer angående detta! kram!

    SvaraRadera