onsdag 21 april 2010

den bästa!

vet ni? jag har världens bästa sambo.. mm. det är sant. :) han kan de där med att göra en glad och säga kloka saker. så är det!

inatt har jag sovit nästan hela natten. det var underbart! vid tolvtiden bestämde vi att jag skulle få sova hela den här natten och att jonas ska få sova hela natten som kommer. eftersom ellen inte ammar så funkar ju det. det var ljuvligt att sova. jag intog soffan och den var ju svinskön. har ju dock vaknat några gånger o hört min lilla donna, men somnade fort om. nästa gång jag ska sova hela natten ska jag lätt gå o lägga mig kl nio. :) nu väger hon förövrigt 3300g.. hon tar sig :)

idag har jag varit iväg o lunchat med mammorna från förldragruppen. de går hemma och väntar på sin lilla bebis nu. de har datum nu inom en vecka nästan allihop. jag är glad att jag slapp gå hemma och vänta sista tiden sådär.. verkar verkligen jobbigt. de kämpar verkligen på bra tjejerna.

funderar på om jag ska ta mig ork o börja på en barnvagnsmobil.. jag sydde en åt alvar och ett par brallor till han och sen blev de visst inge mer.. får väl se när jag får till det. finns ju mkt annat trevligt man kan göra när man får ork över :) satt även o kolla lite bebiskläder på nätet nyss.. har fått väldigt mkt rosa och lila´, tror jag lär neutralisera donnans garderob lite. hehe. :) får se om ja klickar hem nånting.

mitt hår är en total katastrof just nu. de är så sjukt tråkigt så ja. de blir ju tofs varje dag och färgen ska vi inte tala om. råttfärg. hemskt. ja tror josse ska få sätta klorna i det helt enkelt. :)

nej. göra nå vettigt kanske!

1 kommentar:

  1. vi ska till uppsala ikväll, kasnke kommer och luktar lite på bäbisen=)

    /kilu

    SvaraRadera