tisdag 8 juni 2010

kvällsångest

jag tror ellen lider av kvällsångest. hon kan vara hur go och glad som helst på dagarna, men när kvällen närmar sig blir hon mer och mer arg och ledsen. det är varken kul för henne eller hennes föräldrar. det enda stället som hon är relativt nöjd på och möjligtvis kan slumra till en stund på är i bärselen. den är dessvärre inte jättehärlig att ha på sig en längre stund. men vad gör man inte för sötnosen?

idag har jag långfikat med susanne och lina och deras fina ungar. alltid lika roligt!

nu längtar vi efter jonas som är och spelar golf! jag har nog även glömt att skriva hur bra min mors dag var. ååhh. fick frukost på sängen, ett superfint kort, jättefina blommor, en bok och en stekpanna av pellen.. :) vilket jäkla bra påhitt mors dag blev helt plötsligt ;)

här la jag först in en film på pellen. dock låter jag så otroooligt nördig när jag pratar med henne med puttinutt-röst. så den tog jag bort. haha. ska filma henne nån dag och så ska jag ska vara tyst så ska ni få se :)

1 kommentar: