måndag 21 juni 2010

trötta

idag är vi trötta efter en halvdryg natt. ellen bökade runt och jag kunde såklart inte sova. jag önskar att jag var lite mer som jonas, att man bara kan sova och endast vakna när hon skriker. men det är ju inte riktigt så.

dagen har jag spenderat på konsert och kongress o lunchat med susanne och lina. ida var förbi hon också. mysigt som vanligt!

helgen är förbi ännu en gång och i fredags var ja på jobbfest. det var kul och jag festade till. jag var dock väldigt lugn. skönt dagen efter när både jag och jonas vakbade upp klarvakna klockan åtta. när man hade värsta chansen att sova ut,,. men nono. vi åkte och hämtade ellen och åkte sen till heby och tittade på fotboll. på kvällen blev det grillning hemma o madde kom över!

igår kollade vi lägenhet hem syster och matte och sedan lunch på stan. det har lagts bud på lägenheten och jag håller alla tummar :)

nu ska jag försöka natta ellen för jag vill sova. hade tänkt kolla på jonas match, me jag orkade verkligen inte. trött dag idag!

1 kommentar:

  1. Ja den där Jonas han kan sova han.. =) nu håller vi tummarna för att alvar (grattis på namnsdagen!!) ska få lite närmre till ellen!! =)

    SvaraRadera