torsdag 10 juni 2010

söt

föröskte få henne att le, men nej, det görs inte på beställning.



förövrigt hade jag detta linne när jag var liten. det är köpt på domus och märket är kvar i bak. charmigt! jag älskar även ellens senaste nattrutin. den innebär att hon somnar i sin säng vid 20-21 och sover till 04.00 ungefär, äter lite, somnar om och vaknar mellan 9-11 ungefär. det börjar likna nåt :) men jag VET, det ändras hela tiden. men låt mig njuta medan det varar iaf :)

idag kommer pappa och faster kerstin. mysigt!

3 kommentarer:

  1. åh ellen. jag längtar efter dig! min mamma tvingar på mig gamla kläder från domus oxå, vi måste prata igenom detta trauma vi utsätts för! vi verkar ju inte hamna i samma stad den närmaste tiden iaf, så tur att vi kommer och hälsar på snart! hälsa morfar och gammelfaster!

    kram alvar!

    SvaraRadera
  2. åååh, jag blir så gooossugen!! ellen, hon kan nysa hon! hon brås nog på sin gudmor. =) du är så fiiiin ellen!!!

    SvaraRadera
  3. va söt hon är lilla ellen!!! men lite snål med leendena....men världens sötaste ändå=) kram sofie

    SvaraRadera