torsdag 17 juni 2010

middagsdax

japp. idag är det middagsdax igen. varannan tisdag (ja idag är det torsdag) träffas vi alla tjejer och turas om att bjuda på mat. en riktigt rolig o bra idé av oss. den här veckan blev det dock flyttat till torsdag och idag är det emelie och isa som håller i det i sala. trevligt! sitter och väntar på jonas nu och sen drar vi mot salahållet.

igår var jonas ledig. mys! han var först på sjukan och fick sin behandling och sen åkte vi mot heby. lunchade med leif och sen hem till jonas mormor som fyllde år. där samlades släkten och åt förbannat goda smörgåstårtor + vanlig tårta.

imorgon är det sommarfest med jobbet. både jag och jonas ska gå och därför ska ellen vara hos mormor i sala fre-lör. det känns mkt konstigt, men jag hoppas det ska gå bra.. :) kommer ha galet mkt ellenabstinens när jag vaknar på lördag. och oj vad alla är spänd på min alkoholdebut. haha. men jag ska va lugn. får ångest bara av att tänka på bakisångest. imorgon kommer även ellens moster och kusin till sala. KUL!

nej. nu ska jag packa ihop det sista. ingen som reagerade på min fina rubrik på förra inlägget. den heter måndag och så vitt jag kan förstå såhär i efterhand skrev jag det visst i tisdags. nog är man lite dagvild allt när man går hemma såhär..

2 kommentarer:

  1. hehe.
    jag frågar mig själv ofta vad det är för dag egentligen när jag vaknar. :D

    snart ses vi.
    KUL!

    kram!

    SvaraRadera
  2. alkoholcomebacken sköttes i bästa moderliga stil:)

    SvaraRadera