tisdag 15 juni 2010

måndag

ännu några dagar sen jag blogga. helgen sprang förbi. fredagen spenderades i sala och vi firande kims härliga lärarexamen. påväg dit gick vi över kyrkogården jag och jonas. helt plötsligt ser vi något riktigt hemkst framför oss. där står en liiten fågel utan vingar och huvudet ser alldeles snett ut. åhh. han stirrade mig i ögonen och skrek på hjälp. fruktansvärt. vad ska man göra liksom? mitt hjärta gick där och då i tusen bitar. jonas var desto kallare och sa att de enda som egentligen fanns var att döda den. hehe.. me neej. usch. vi fick helt enkelt lämna den där, trokigtvis till döden. fyy! sov iaf sen i sala och gick upp tidigt på lördagen redo för en jobbdag. bland de lugnaste jobbdagarna i mitt liv tror jag. snackade mest skit med johanna :) åkte efter jobbet hem till andreas o johanna och hann med att fira hannes 1årsdag en stund. söndagen var bara lugn. avnjöt en goood ceasarsallad på unico med jonas och ellen. men vad är det som händer. salladsjäveln kostade 94 (!!!) spänn. fy fan.

igår jobbade jag lite igen, men då var jag mystery shopper. galet länge sen jag tog på mig några uppdrag, men nu kändes det som en bra grej när man ändå bara går hemma. gjorde tre observationer och vips så får jag in 750:- på kontot. thats good! kvällen tillbringade vi med calle och karolina som kom förbi. kul!

igår fick jag även tillbaka min underbart fiina sambo. han rakade nämligen av sig mustaschen och rakade även skallen. det har jag längtat efter. :)

nej. jag har inte mkt mer att skriva. bjuder på min lilla kotte istället :)



3 kommentarer:

  1. meeeen så fint du har fixat bloggen! =) och den där lilla fröken ska jag snart få gosa med!! uppsalas jävla käka-ute priser är ju fan löjliga.. ska fan bojkotta dem!

    SvaraRadera
  2. SÅ söt hon är...

    Du, hur lägger man ut videoklipp?? HAr aldrig sett ngn sådan knapp.. bara infoga bilder men vi har ju inte samma blogg sidan iofs..

    SvaraRadera
  3. åh ellen!
    så stor du har blivit! och mer och mer lik morsan din! :) så söt så! vad kul det ska bli att ses snart! och vad fin bloggen är!

    kramkram!

    SvaraRadera